Sider

søndag den 4. august 2013

Stofbytte

Jeg har lavet en bytte handel med Julie, fra kreakrumspring.


I pakken fra Julie var det aftalt at der skulle være 3 stykker stof på min 30 x 40 cm. Jeg har fået det fineste stof med drager, dinosour og noget rum halløj, et stykke med penne og 2 små stykker. De lidt størrere stykker tror jeg skal bruges til mit første patchwork tæppe, som jeg er ved at tage tilløb til at lave. Med disse og den sidste bunke jeg købte, samt mine rester derhjemme burde jeg være ved at være klar.

Og hvad sendte jeg så til Julie? Det viser jeg når jeg er sikker på hun selv har åbnet pakken. Men jeg håber hun bliver glad for det, for jeg fik godt nok præstationsangst da jeg skulle finde stoffet.

2 kommentarer:

  1. Det er en fantastisk idé! Og meget spændende at vente på. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis og det her stof har jeg ikke set nogen af de steder jeg handler og hvis jeg skal være helt ærlig så vidste jeg slet ikke at det var så fedt! Nogle gange skal man se det :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar