Sider

søndag den 4. august 2013

Stofbytte

Julie er nu hjemme fra ferie og har åbnet stofpakken fra mig. Jeg kan derfor nu afslører hvad min pakke gemte.


Julies eneste krav til pakken var at det ikke måtte være brunt. Det havde jeg så glemt lykkeligt indtil jeg åbnede mailen og skulle finde hendes adresse. Der havde jeg allerede klippet det grafiske blå/brune og grønne stykke til hende. Så for at veje op på det, lagde jeg en pakke Rema 100 stof ved. Mine forældres Rema har haft lidt svært ved at komme af med deres stof pakker, så da jeg var der sidst købte jeg 5 pakker, hvilket er lige lidt mere end jeg selv kan nå at bruge (og da jeg var der i weekenden, havde de sat det ned til 25 kr). Det blå blomstrede stof er fra et pudebetræk fundet i en genbrugsbutik og det pink blomstrede stof er en rest fra denne her buksedragt.

Stof bytteleg er vildt sjovt og jeg er glad for at jeg "fik hul på bylden", skal helt sikkert lege med igen, og hvem ved, måske uden frygt for at skuffe :-)

4 kommentarer:

  1. Stofbytteleg lyder nu meget spændende. Hvordan har du fået det sat igang? Og hvad var/er reglerne? Måske du allerede har skrevet om det tidligere?!
    /Nuller

    SvarSlet
  2. Det var Julie fra Krea krumspring der satte det igang. Hun havde byttet via en facebook gruppe og lavede et indlæg om at de 3 første der skrev, kunne være med i hendes initiativ til stof bytte legen. Reglerne var enkle, 3 stykker stof min 30x40 cm. Vi havde udvekslet lidt ønsker om farver mm, men ellers vidste man overhovedet ikke hvad man fik. Det var super hyggeligt at se hvad der mon dukkede op med posten :-)

    SvarSlet
  3. Jeg var også med i legen hos Julie, og jeg har valgt at lade legen køre videre på min blog.. Jeg skrev efter 2 som ville bytte og de meldte sig samme dag..

    Så spring ud i det, og sæt legen igang.. :o) Jeg synes det er hyggeligt med andre stoffer end dem man selv har valgt. :o)

    SvarSlet
  4. Så godt dit indlæg og synes det er helt fantastisk du leger videre.... Skal helt sikkert lege mere senere igen, skal bare lige være sikker på at jeg kan nå på posthuset :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar