Sider

fredag den 5. april 2013

Ufærdige projekter - Grrr

Jeg har gang i lidt mange projekter lige nu... Det hader jeg, ikke så meget det at have mange projekter igang, men det at de ligesom blokerer for hinanden og roder på både spisebord og i mit hoved.

Vi er igang med at inviterer til en navnefest og vi har været SÅ sløve til at få det arrangeret. Det lykkedes os at bestille billeder til invitationerne inden påske og så skulle teksten "bare" skrives og det hele limes sammen. Nu har det så ligget og fyldt/flydt på spisebordet i en hel uge og forhindret mig i at lave andre ting, såsom f.eks at hive symaskinen frem... Så nu må jeg altså igang med dem... Det er vel nemesis for at ville lave dem selv og sende dem "the old fashioned way".


De drillende invitationer. Nu er dem til familien færdige (så kan vi måske få noget ro)


Hæklet pude betræk der venter på at blive syet sammen med bagsiden


En lille sommer buksedragt til gave, skal lave en til Baby E også, 
men har noget mere drenget stof til den :-)


Neon projektet. Den skal jo ligesom snart være færdig, 
Neon bliver jo ikke ved med at være moderne... 
Ellers må den jo ligge 10-15 år og vente på ny Neon dille.

Udover disse kommer jeg i tanke om et lille broderi projekt der også er næææsten færdig. 

Er jeg den eneste der pludeselig har for mange ting igang? 

Jeg har dog afsluttet 1 (jubiii) projekt denne uge, men mere om det i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar