Sider

torsdag den 4. april 2013

Svensk idyl

Vi har tilbragt det meste af ferien og dagene efter i Sverige. Hold nu op hvor var det dejligt. Herhjemme kan jeg godt føle mig lidt som en løve i et bur, når jeg ikke bare kan åbne døren og gå ud. Den lille sætter selvfølgelig lidt begrænsninger på udendørs aktiviteterne. Han er ikke begejstret for at have meget tøj på og jeg synes ikke han skal ligge for meget i sin barnevogn. Faktisk synes han også solen er lidt belastende, hvilket vel egentlig nok er min egen skyld, for ravnemor som jeg er, har jeg ikke lige fået købt/syet en solhat. Så det er endnu et punkt på listen, der bliver længere og længere jo mere mobil drengen bliver. Men det var nu skønt at kunne have ham bare lidt med udenfor, selvom det var kort og en aftentur i ergobabyen da sommertiden trådte ind, var helt fantastisk.


Ude i skoven, på en lille plet, ligger vores fine hus. 



Min ynglings mos sten. Hjertet har været der i nogle år og 
det er lige fint om det er sommer, vinter eller forår.


Neon projektet skrider langsomt fremad.

Ud på tur og frokost ved den frosne sø, 
der knagede og knurrede mens vi sad der.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar