Sider

tirsdag den 30. september 2014

Efterårsgarderoben... Ottobre Sweat #2

Sørme om jeg ikke har syet en raglan sweatshirt mere til drengen. Tænker at jeg måske skal afprøve et par andre mønstre også?? (især fordi jeg lige nu har et par jersey raglan bluser til både dreng og mig selv liggende, som jeg ikke har taget billede af). 

Men altså, if it ain't broke, don't fix it... 

Den flaske/petroleums grønne isoli og rib er fra Stof og stil og den grå isoli er fra lageret. 


Jeg har syet stikning med tvillinge nål og så brugt to farver tråd, så den matchede hver farve. Har klaget over det før, men der er ikke så mange variationer til drengetøj, så de små detaljer kan veje lidt op for de mange mønster gentagelser (som i min uendelig syning af raglan ;-)) 

6 kommentarer:

  1. Den er så lækker! Har lige klippet det petroleumsfarvede ud til en nederdel til mig selv, men får da lyst til også at lave sådan en i voksenstørrelse til mig selv ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, den tror jeg da at jeg har set på IG... Den er fin :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar