Sider

søndag den 17. marts 2013

Hyggestrik


Som tidligere vist her, har jeg kastet min kærlighed på Lene Holme Samsøes "Babystrik på pinde 3". Når jeg kigger rundt i blogland kan jeg se at jeg absolut ikke er den eneste. Asli har strikket en Bella Tunika og hos Hvad bier tænker er der en på vej også. Min model er blevet færdig, strikket i en støvet rosa, Alpaca Silk og som top.




Bladmønsteret er helt fantastisk og overraskende nemt at strikke, så det kan godt tåle en tur til. Som også nævnt i i Aslis indlæg er den lidt stor i størrelsen, jeg har strikket i str 9-12 måneder, men jeg tror at den baby der skal have toppen må vente til hun er lidt ældre hvis hun ikke skal drukne helt i den. (Så kan jeg jo lære at lave en strikke prøve)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar