Sider

mandag den 16. juni 2014

Maternity wear #5

Ja ja, det hele skal ikke gå op i farvekoordineret sommer garderobe og broderi... selvom der selvfølgelig er mere på vej af den slags :-)

Med den deltidssygemelding bliver der brugt lidt mere (vågen) tid ved sofaen og computeren og jeg er nu ved at gennemgå alle mine billeder. Det er nemlig lykkedes mig at lave rimelig meget og faktisk også at få taget billeder af dem, det er mere redigering og blog-indlæg det har knebet med. Og jeg har virkelig savnet at blogge, både som "udgiver" men også som læser - og det har været en fornøjelse at surfe rundt i blog land og ovenikøbet få kommenteret lidt rundt omkring. Jeg har sågar fundet et par nye bloggere som jeg følger. Så måske det snart er tid til noget mere blog love også :-) 


Jeg er stadig til kjoler med min mave, tror måske jeg skal kaste mig ud i nogle leggings på et tidspunkt også, men altså der er jo så mange ting andre (og meget hyggeligere ting) man også skal nå med en baby mere på vej :-)

Kjolen her, er et af de sats, hvor man køber noget stof, der enten er hot or really really not :-) (hos Kits modestoffer i Vanløse). Jeg er stadig ikke helt solgt, men den er faktisk en dejlig afveksling til det rent sorte (jeg har ret mange sorte kjoler fra min sidste graviditet) og så de andre jeg har syet. Det er samme onion mønster som denne blot med 3/4 lange ærmer.


Jeg er nu i uge 30 og er begyndt at tælle den anden vej, altså i hvor få uger der er tilbage :-)

18 kommentarer:

  1. Ej hvor er den altså blevet fin.. og sikke en smuk gravid-mave.. Godt at du får nydt deltidssygemeldingen, selvom det ikke er rart at være sygemeldt.

    fedt stof.. det kan du sagtens bære

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda. Og ja, det er rart at få "det bedste" ud af sygemeldingen... men føler mig noglegange lidt åndssvag når dagen bare forsvinder med at sove eller sidde ned... Men prøver at huske mig selv på at det jo netop er derfor jeg er blevet sygemeldt!!

      Slet
  2. Jeg kan godt lide stoffet og synes det er dejligt med farver og møstre, fremfor sort. Men jeg må indrømme at jeg også tit kører safe og køber sort :-) Det er også det der er mest af i butikkerne. Vi som syer har heldigvis mange flere muligheder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine. Og ja, det er dejligt at kunne supplerer med hjemmelavet tøj! Udfordringen er bare at finde et mønster der passer og noget print der kan gå an på jobbet. (og så rette mønsteret til efterhånden som man buler ud alle steder) :-)

      Slet
  3. Hot stof :-)) flot kjole (og mave)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin kjole - den passer da lige til sommeren!
    Og igen ;-) sikke en fin mave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine.. Den bliver også brugt mere end forventet :-)

      Slet
  5. Den er fantastisk flot - både kjolen og maven!

    SvarSlet
  6. Du ser blændende godt ud, hvis du spørger mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød Karen Elisabeth :-) :-*

      Slet
  7. Du ser rigtig flot ud - synes det er dejligt med noget kontrast til alt det sorte, selvom jeg også havde meget sort graviditetstøj:-) Og altså, nu er der ikke længe endnu (jeg har lykkeligt glemt, hvor lange de sidste uger også kan være;-)). Åh altså, kunne godt lige nappe en barsel mere (hvis det ikke lige indebar søvnløse nætter og en fødsel). kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja, præcis med kontraster. Samtidig synes jeg at det kan være lidt svært at finde noget "voksent" print i jersey, så jeg tog chancen da jeg så denne. Åhh ja, barsel glæder jeg mig til. Jeg var heldig med den første at det med nattesøvn sjældent var et stort problem, han spiste bare og sov videre, så det satser jeg på er det sammen denne gang. Og ja tager gerne nætterne og fødslen, hvis jeg kunne undgå graviditeten :-)

      Slet
  8. Jeg er altså vild med den kjole! Den er så fed! Du er vel nok smuk gravid! Held og lykke med det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Anita. Er også blevet ret glad for den :-)

      Slet
  9. Jeg synes den er rigtig hot. Hold op, hvor ser du bare godt ud altså! Du bærer en graviditet noget bedre end mange andre - herunder og mig selv. Skøn, skøn kjole

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine... og hmm, ja, altså jeg er deltids sygemeldt med konstante plukkeveer og opkast og har ikke helt taget på i forhold til størrelsen på maven :-) Men altså det er jo snart overstået og så kommer præmien for alt det hårde slid og smerte :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar