Sider

mandag den 7. oktober 2013

OC # 5, 6 og 7

OC # 5 Layers
Som jo nok egentlig er rod...
Tøj som drengen har fået i fødselsdagsgave, æsken det var pakket i, og alle papirerne på de utallige huse vi har været ude og se på. (og nu har vi vist fundet huset -altså det hus der passer til os, nu skal alt det praktiske bare på plads)



OC # 6 - A good habit
Her skal være et billede af vores køleskab med sodavand på arbejdet. I stedet for sodavand, tager jeg en danskvand og jeg nyder det :-) Så nu er der et læskende billede af vand med bobler!


OC # 7 - Always with me
Det kunne jo også have været min telefon :-) Men altså, det må blive min ring. Den fik jeg lavet da jeg blev færdig med min PhD.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin ring, og et fint minde!!!
    Jeg håber I kom nogenlunde gennem sygdommen i weekenden.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar