Sider

lørdag den 26. oktober 2013

Blogtræf i Køge

Idag har jeg været til mit første blogtræf hos Linda i Køge. Nøøøj hvor var det hyggeligt. Skønt at se en masse mennesker med samme interesse og meeeeget åbne kreative sind. Jeg fik overhovedet ikke taget nogen billeder og det blev heller ikke til meget hækling, men til en masse snak, hygge og udveksling af ideer og gode fif.

Til et blogtræf hører sig jo gaver til, værtinde gave og gave til gaveleg. Og tror I lige at jeg havde præstationsangst? Det blev så absolut ikke bedre af, at jeg fredag morgen vågnede med dundrende migræne, som end ikke min meget effektive medicin kunne få bugt med. For når jeg ikke engang kunne aflevere min dreng i vuggestuen, hvordan skulle jeg så kunne fører mine planer ud i livet eller overkomme at gå ud og købe noget til erstatning??? Gudskelov lettede det lidt op af eftermiddagen og da drengen var lagt i seng lykkedes det mig at bage min cheesecake, og laver gaverne.

Til Linda har jeg hele ugen broderet, og jeg håber at hun bliver glad for det.

Det var lidt en udfordring at få det til at gå lige langt ud til kanten, efter nogen regnen på afstand mellem bogstaver gik det op. Jeg har planer om at lege lidt med broderiet og teksten til mit nye køkken (vi har nemlig endelig fundet og købt et hus)

Til gavelegen havde jeg planlagt at lave et tørklæde, men da det var færdigt synes jeg der manglede noget. Så jeg fandt nogle trækugler og kobber maling frem og fik lavet et halskæde. Begge dele bliver jeg simpelthen nødt til at lave til mig selv også.
Billederne er taget i aftenens/nattens mulm og mørke, så farverne driller lidt, men de skulle jo pakkes ind, så alternativet var ikke at have billeder, og det går jo ikke ;-)

De færdige gaver, pakket i cellofanposer og klar til gavepapir.

Jeg vandt også nogle dejlige gave og til trods for at Linda havde sagt der ikke ville være goodiebags, så havde jeg væsentlig mere med hjem end da jeg kom. Det bliver selvfølgelig vist frem på bloggen de kommende dage. 

Så kære Linda og Linette, tak for et dejligt arrangement, sikke en energi i havde lagt i det. Tusinde tak for det.

18 kommentarer:

  1. Tusind tak for i dag. Det har bare været super hyggeligt at møde dig.
    Lige nu er jeg på "blogrundtur" så jeg kan læse lidt mere om alle I skønne mennesker som jeg mødte i dag.

    Kh. LInette

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :-) Ja det er så sjovt at have ansigter på de bloggere man har mødt. Elsker at vide hvem der sidder bag skærmen.

      Slet
  2. Ih hvor var det hyggeligt at møde dig idag Gitte. :o)

    og Tusind tak for den fine gave.. Jeg kan bestemt godt lide billedet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde og nu ved jeg der findes et par "artsfælder" i mit nye "hood". Dejligt at du kan li billedet/broderiet.

      Slet
  3. Der var dæleme en god kage du serverede for os...den var et hit :-) Jeg siger også tak for en skøn dag i godt selskab...sov godt knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte, og skønt at møde dig. Så lige over :-)

      Slet
  4. tak for gaven det var mig der fik den :-) hyggeligt at møde dig og din kage smagte som en drøm :-) den må jeg lave en dag ... hvis jeg kan finde ud af det !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke så svært, man skal bare have lidt tålmodighed når man knuser kiks'ne og ellers kan en food processer måske klare skærerne.
      Håber du blev færdig med din sodavands-taske. Glæder mig til at se den på bloggen.

      Slet
  5. Hvor er det dog nogle skønne ting du har fået lavet og medbragt. Jeg er især helt vild med halskæden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er jeg også svært tilfreds med. Dejligt når noget bare virker :-) (og kan afslører at to hel farvede kugler i henholdsvis kobber og mint, det virker ikke)

      Slet
  6. SÅ hyggeligt at møde dig - ser først nu den fine halskæde, den er jeg bare helt vild med!! Og broderiet er SÅ FINT, men det så jeg jo i lørdags ;)
    Held og lykke med den kommende flytning!
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde også travlt, så man fik ikke set det hele. Det har jeg i hvertfalde erfaret ved at kigge på alle de andres billeder :-) Halskæden bliver jeg nødt til at lave flere af, for jeg må selv eje en også...

      Slet
  7. Hvor er det fedt, at blogtraeffet var en succes!
    Kh Astrid

    SvarSlet
    Svar
    1. En dag må vi lave et blogtræf så jeg kan møde dig :-)

      Slet
    2. Så skal vi brodere til fingerbøl bliver nødvendige :-)

      Slet
  8. Sikke nogle fine gaver du fik fremtryllet!!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar