Sider

torsdag den 8. august 2013

Sidste par sommer bukser

Det er næsten pinligt... De er krøllede, meget krøllede på billedet, men de er så rare at de bliver vasket og så kommer de på igen. - Hvilket jo er hele ideen. Tynde bukser til det varme vejr, så de små knæ kan klare udendørslivet i vuggestuen. I øjeblikket er der 3 par der konstant roteres mellem vasketøjskurven, maskinen, tørresnor og drengen.


Stoffet var noget af det jeg kom hjem med da jeg bare skulle have en lynlås. Mærket bagi, så faren ved hvad vej de skal vende er stadig mit ynglings stjerne stof :-)

2 kommentarer:

  1. Det er smart med mærket bagi! Jeg har prøvet noget lignende, men med mindre succes, for både manden og pædagogerne i vuggestuen, vender åbenbart bukser, som de griber dem. Flere gange har jeg i hvert fald måtte vende bukserne om, når jeg kom hjem, eller hentede i vuggestuen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en god måde at forlænge livet på ens ynglings stykke stof :-) Kan godt li de der små detaljer også selvom man ikke kan se det ude fra og det bare er for praktikken.

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar