Sider

mandag den 29. juli 2013

Sommerbuks til små knæ


Det er varmt... meget varmt, men når man er en lille dreng der gerne vil kravle rundt udenfor, så er korte bukser bare ikke sagen. Inden ferien havde jeg købt, sådan lidt spontant på et marked, en let sommerbuks. Egentlig tænkte jeg at det var noget tyndt stof, så det nok havde en kort brugsperiode, og hvis det var så varmt at de var varme nok, så ville han jo få shorts på. Men jeg er blevet klogere. De er virkelig gode til en lille purk der bevæger sig rundt på alle 4. Så nu har jeg lavet et par mere. Og det selvom jeg har været på arbejde, det lover godt at der kan findes lidt tid, også selvom jeg har lavet bukserne uden dikkedarer.

Jeg har brugt posebuks mønsteret fra minikrea, afkortet og gjort dem smallere. Nu glæder jeg mig til at prøve dem på ham i morgen. Stoffet har jeg tidligere syet shorts af.

Her til aften har jeg også endelig fået pakket min stof pakke til Julie, der har gang i en stof bytte leg. Det er min første "ukendte" byttehandel og jeg håber sådan at jeg ikke skuffer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar