Sider

tirsdag den 30. juli 2013

Når man bare mangler en lynlås....

Jeg er ved at sy sengetøj til juniordynen, men havde selvfølgelig glemt at købe lynlåse til dyne og pude betræk. Så igår googlede jeg om der mon var en stof butik i Ballerup, så jeg kunne hente den hurtigt på vej hjem fra arbejde. Og jeg skal ellers lige hilse og sige at det ER der.

Kender i Stofsalg? Det ligger i et dejligt industrikvarter og rummer nok en af de største butikker jeg har set med stof. Måske lige så stor som dengang der var noget der hed Peters Resthal. Nu skal det lige siges at jeg ikke har været i Stof og Stil, så måske jeg bare er en grønskolling der køber på nettet, men jeg var rimelig overvældet.

Udvalget var blandet det vil jeg godt erkende, men jeg skulle bare have det her:



 - jeg kom hjem med det her:
Og så lidt kantebånd. Ved ikke hvordan det skal gå når denne butik ligger lige rundt om hjørnet på vej hjem fra arbejde....


6 kommentarer:

  1. Uhh, ja det lyder lidt farligt.. men også ret så skønt med en stofpusher lige rundt om hjørnet :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine sager. De ser skønne ud de cykler!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dem er jeg også pjattede med. Tænker på at prøve at lave et patchwork tæppe, tror de vil gøre sig godt til det.

      Slet
  3. Uha... jeg arbejder også i Ballerup... Jeg må hellere passe på...

    SvarSlet
  4. Du skal næsten tage forbi en dag, det er lidt vildt. Det er ude ved Malmparken st. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar