Sider

lørdag den 29. juni 2013

Vi genbruger # 2

Min mobil app driller lidt, så mine indlæg kommer ud i en lidt dum rækkefølge... Håber man kan finde de nye indlæg alligevel. 

Det der med ønskeseddler er jo både godt og skidt. Enten elsker man det, fordi man ved hvad man skal købe eller også hader man sådan en "bestillings liste". Der findes flere online services, hvor man kan oprette listen og folk kan krydse af hvad de købe. Og hvad har det så med genbrug at gøre tænker du sikkert? Det har det fordi man på denne måde kan få ting der ellers vil være lidt udenfor rækkevidde, med mindre folk bruger penge helt vildt og bordeux rødt. Til drengens navnefest havde vi oprettet en ønskeseddel på  Addwish og opfordret folk til at købe brugt. Det kræver selvfølgelig at alle folk overholder det at de skal krydse af inde på sitet, for man kan jo ikke bytte hvis man får flere af samme slags.

2 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig smart!! Jeg har aldrig hørt om det før.

    SvarSlet
  2. Det var det også :-) Men altså folk skal også "opdrages" lidt, så de husker at afmelde hvis de f.eks ikke kunne finde det de først havde sat sig på... Alt i alt undgik vi for meget bytteri og vi fik nogle fine ting man ellers ikke ville have fået.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar