Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Fredags fix - On repeat

Jeg havde en helt fantastisk dag hos Line i fredags. Ved ikke lige hvad der skete, men i forhold til sidste gang, nåede jeg ikke så meget. Men der kan da streges et enkelt punkt fra junis to do liste, nemlig et par bukser til mig selv.

Bukserne er Lines eget mønster, syet i en noget dejligt billigt stof fra Stofdillen.com. Havde egentlig købt noget meget lækkert stof, men det var heldigt vi lige lavede en prøve model, for da jeg havde syet buksen, var bukserne ligesom vokset i størrelsen. Så kan jeg jo naturigvis kun konkluderer at man taber sig af at sy. At stof opfører sig forskelligt har selvfølgelig INTET at gøre med de forvoksede bukser :-)


'
Leopard lommer og neonstikning... 

Jeg nåede også lige en lille sweat shirt til den lille prins. Var egentlig ikke helt tilfreds med den, indtil den kom på og det hele gik op i en højere enhed. Så jeg skal bare stole på Line og hendes fine mønstre-


Og endnu en lille neon stikning.. surprise

Når ret skal være ret, fik jeg dog også klippet til en raglan sweater til mig selv, samt næææsten lavet en shopper færdig. Så de må komme på listen når de er gjort færdige...

2 kommentarer:

  1. That's it! Jeg skal finde et sy-kursus! Jeg bliver simpelthen helt grøn af misundelse, når jeg ser, det du får lavet!

    SvarSlet
  2. Det kan også helt klart anbefales! Det har været fantastisk og jeg er i hvertfalde blevet lidt mere modig, jeg har prøvet både Frk Svendsens syskole i Vanløse og Marapyttas, begge rigtig gode.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar