Sider

søndag den 14. april 2013

FÆRDIG!!!!!!

Okay kun med et projekt mere... Men alligevel ;-) I bunken af frustrerende ufærdige projekter, er jeg ved at have taget hul på bylden. Igår aftes fik jeg syet betræk til den hæklede pude og selvom jeg nok lige skal have optimeret min lynlås syning på syskolen onsdag eller hos Line på fredag, er jeg ganske tilfreds. Jeg har et "vari-overlock aggregat" til min symaskine, der blev brugt til at sy puden. Har været lidt i tvivl om hvordan den skulle bruges, da maskinen er et arvestykke, men tror måske at jeg har knækket koden.

Puden er hæklet af restegarn fra kauni tæppet.
 Der er stadig temmelig meget garn tilbage, så overvejer hvad jeg skal gøre med resten.


Bagsiden af puden


Mit kauni tæppe. Overvejer at ligge en DIY op på bloggen en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar