Sider

tirsdag den 12. marts 2013

Forårstæppet....


Jeg har lavet baby E's forårs tæppe færdig... lige i tide til at temperaturen igen er faldet til under fryse punktet!!  


Tæppet er lavet i Organic cotton & Merino wool fra Onion Knit, hæklet i granny stripes på en nål 5. Jeg elsker farverne, men hver gang jeg sidder halvvejs igennem sådan et projekt tænker jeg at det ville være rart hvis jeg lavede sådan et super tjekket afdæmpet tæppe, der bare havde alle (eller de få) rigtige farver. Men jeg må nok bare erkende at jeg er typen der går ind og skal købe en sort taske og næsten altid kommer ud med en farvet, og derfor til stadighed mangler en sort.... Og sådan er det så også med tæpper :-)

Med afslutningen af barselsgaven igår, har jeg kun et næsten færdigt projekt liggende, så nu kan jeg gå igang med endnu en vest til Baby E og alle de projekter der fylder i hovedet...

God tirsdag derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar