Sider

søndag den 24. februar 2013

Fødselsdag på landet

Vi har været til fødselsdag på landet... Hos en lille pige der fyldte 1 år, der bor ude i den skønne skov.

Jeg benyttede lejligheden til at kaste mig både over symaskine og strikkepinde og lavede dette lille sæt til hende. Vesten har jeg lavet før og nogle gange er det skønt at lave den samme ting flere gange, for det bliver både pænere og nemmere. -practice makes perfect- Er jeg den eneste der har det sådan?




Jeg har brugt minikreas mønster til bukserne i lilla babyfløjl med en hvid rib og en bred blomsteret "løbegang" til elastikken i benene. Og så har jeg lavet en stikning med sølvtråd på rib og ben :-)

Vesten/toppen er i alpaca silk fra hjertegarn, garn og opskrift er fra Sisse i Nørkleriet.

Tøjet passede og jeg var stolt, det er nogle af de første bukser jeg har lavet. Så nu er jeg ikke til at stoppe, forudser stor produktion af bukser forude :-)

(undskyld at billede vender opvendt, hver gang jeg drejer det, bliver det en voldsom stor stø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar