Sider

torsdag den 20. juni 2013

Juni to-do puuuuhhh

Vi har holdt stor fest i weekenden, som i weekenden fra fredag til mandag. Festen var for drengen, der valgte at blive lidt små syg og sove dårligt med feber om natten. Så jeg var ærlig talt lidt brugt. Men festen var virkelig dejlig og det var skønt at se alle vores venner og deres børn.


Men selvom der er fest, mangler drengen jo stadig sommertøj eftersom ferien er lige rundt om hjørnet og termometeret skulle vise 25 grader idag. NU tror jeg at jeg er ved at være der på shorts.




Stoffet er en rest fra denne babydragt og mønsteret er stadig Lines, bare i afkortet udgave.

4 kommentarer:

  1. Jeg håber I havde en rigtig god fest, og at der efterfølgende blev lidt tid til at indhente søvn!
    Det er nogle fine shorts han har gået sig! Fin detalje at dreje stoffet i lommen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en rigtig dejlig fest, tak. Også selvom det regnede liiidt meget under maden, men så var det godt vi havde et stort telt til alle vores gæster. Og børnene elskede det :-)

      Slet
  2. Nøj, der fine! Jeg er vild med stoffet...
    Og så er jeg imponeret over, at du kan holde til at v¨ære så aktiv i varmen. :)
    Kh Astrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er på barsel og drengen er i vuggestue... Imens sidder jeg blot ved telefonen og venter på at han vågner så jeg kan hente ham. Så i øjeblikket har jeg ekstra meget tid, jeg ikke rigtig kan bruge til andet :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar