Sider

fredag den 31. maj 2013

Neon pung

Jeg er ikke den eneste med hang til neon... Eller til små projekter. I øjeblikket er det mest de små ting der ryger igennem maskinen. Måske fordi det giver en hvis tilfredsstillelse at "få produceret" noget, eller måske fordi det indimellem ikke behøver at være så svært. Nogle gange kan det jo være en udfordring, at gøre det nemme rigtig godt, og for mit vedkommende, kræver det stadig en masse gentagelser.

I øjeblikket er min primære taske en pusletaske og siden jeg ikke har købt den største i verden, er det begrænset hvor meget jeg kan have med udover de essentielle ting, som bleer, mos, vand, bolle, skiftetøj, vådservietter, baby alarmer og lidt underholdning til afkommet. Så for at have bare nogenlunde styr på mine sager, har jeg syet en lille pung til mobil, nøgler, læbepomade og dankort. Den fungere, men kan absolut blive bedre....


Stoffet er fra stof og stil, og lynlåsen fra City sycenter. 

2 kommentarer:

  1. Jeg tror, at den slags små projekter er lige det, der skal til for, at jeg kan tage forholdet til min symaskine til det næste niveau... Indtil videre er vi vist mest af alt bekendte. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan helt klart anbefales med de små projekter. Det kan være lidt mere "produkt orienteret" end strik og broderi. Eneste minus er lidt hang til et hurtigt fix... Skal snart strikke noget mere igen, fik helt lyst da jeg så din fine vest :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar