Sider

fredag den 17. maj 2013

Her er stille

Der er lidt for mange uforudsete "hændelser", så det er svært at nå det hele. Vi forsøger bla at sælge vores lejlighed, så ofte skal jeg kunne rykke ud af en opryddet og relativt rengjort lejlighed, med rimelig kort varsel. Det er altid en udfordring med en baby, men når man så er alene hjemme og baby ikke rigtig vil sove eller ligge selv, bliver det for alvor svært.

Oveni det, var vi gået igang med at gøre klar til at baby skulle have sit eget værelse og sove for sig selv (gisp). Da der skulle være en fremvisning stod jeg pludselig med mindre end 24 timer til at lave et hyggeligt børneværelse!!!

Okay.... Det er ikke det hyggeligste sted endnu, men ved brug af det vi havde, synes jeg nu det er nogenlunde sluppet. Juno sengen (som jeg ELSKER) er taknemmelig at sætte ind, den hygger alle steder. 

Drengen har nu sovet første nat for sig selv. Det var faren der havde det værst og som skyndte sig at hente ham i morges :-)  Nu ser vi hvad de næste par nætter bringer...


2 kommentarer:

  1. Jeg tror da jeg var gået i panik, hvis jeg skulle indrette børneværelse i hu hej-fart. Jeg synes det ser hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, gik ærligt talt lidt i panik... Så mange tak :-) Nu mangler vi bare resten...

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar