Sider

torsdag den 2. maj 2013

Cranky baby.... cranky mor

Babyen er ikke helt sig selv i øjeblikket, og som resultat deraf, er jeg også lidt rundt på gulvet. Der bliver pludselig skreget igennem en time om natten, spist som om vi sulter ham (men kun om natten) og generelt givet udtryk for ubehag i alle vågne timer. Eneste formidlende omstændighed er at han dog trods alt sover, så hovedet kan hvile. Det er så frustrerende når man ikke ved hvad der er galt. Jeg er selvfølgelig overhovedet ikke den første (eller sidste) der har en pludselig cranky baby, men det er bliver desværre ikke mindre svært af at andre har prøvet det. Han plejer nu ellers nok at være nem. Måske han er ved at få tænder? (eller bare en eller anden forklaring, så man ikke bare har en cranky baby... pleeeease)

Så planerne er ændret, vi skulle have været en tur ind til byen, nu bliver vi bare hjemme. Så mor syr, baby sover....



Syr lige nu jersey bluser til ham og overvejer om man mon godt kan ønske sig en overlocker til drengens navngivnings fest? Det er jo trods alt mest til at sy tøj til ham den skal bruges!!! 

Forsøger stadig at lave ting der matcher sammen, så denne her passer blandt andet til de bukser jeg syede hos Line.

Stoffet er -vist nok- fra stof og stil og mønstret ligeså.

2 kommentarer:

  1. Du skal da helt sikkert ønske dig en overlocker!!! De børn har jo i forvejen ALT ;o)

    Sikke en fin trøje, den ser rigtig rar ud!

    SvarSlet
  2. Jeg skriver det på listen, bare for at se hvad der sker :-)

    God weekend til dig.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar