Sider

torsdag den 18. april 2013

Creative Space

Som skrevet her, var jeg i Creative space og male på keramik i sidste uge. Idag kunne jeg så endelig hente det færdige resultat.


Det er simpelthen det hyggeligste sted og jeg fik lyst til at sætte mig og male på noget mere. Der sad en og malede den fineste vase og bare hyggede sig en torsdag eftermiddag. Det er da skønt! Og jeg kan kun give dem mine varmeste anbefalinger til børn og voksne.



Når man er færdig med at male ser det hele meget pastel agtigt ud, men når det er tørret, glaseret og brændt kommer farverne rigtigt til udtryk. Sidste gang jeg var der, var jeg en anelse overvældet og lavede bare en kop med prikker i mange farver og noget effekt maling inden i. Denne gang prøvede jeg noget andet og lidt mere enkelt, der tilgodeså at jeg pludselig kunne blive nødt til at stoppe når drengen vågnede.


Før billede af min mælkkande



Før billede af min kop med prikker og effekt maling

Efter brændingen. 

Hvis man planlægger et besøg er det værd at have forberedt sig en lille smule så man ikke bliver overvældet dernede. Det er en god ide at kigge på deres facebook side og se billederne af alle folks smukke sager.

3 kommentarer:

  1. Sikke fine sager!
    Hvem der dog bare boede i nærheden af sådan et sted ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er super fint. Er sikker på at de sender, hvis lejligheden en dag byder sig for dig :-)

      Slet
  2. Hvor er det fint! Jeg har selv været derinde og er så spændt på, hvordan det kommer til at se ud når det er brændt færdigt..

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar