Sider

torsdag den 7. marts 2013

5 måneder

I dag bliver min lille dreng 5 måneder.

Farmorfabrikkens vest i alpaca silk, bukser som jeg selv har syet i cowboy babyfløjl, 
med sølv stikninger så de matcher bodyen fra Hollys.


I de første 5 måneder af sin levetid har han

- spist rigtig meget
- sovet rigtig meget
- gylpet og nu savler han rigtig meget
- vokset fra 3040 g til ca 8 kg, fra 53 cm til ca 70 cm (dvs han bruger str 6-9 mdr, nogle gange 1 år)
- smilet, grinet og pludret og gjort os stolte og lykkelige

Det er vildt at se så meget der sker på så kort tid. Jeg har altid synes at børn er skønne, men efter jeg selv er blevet mor, ser jeg børnene med et nyt og i virkeligheden også et lidt kærligere lys, jeg ved jo nu hvor meget glæder de bringer til deres forældre. Gir det mening?

Mine og baby E's ynglings baby ting lige nu:
1. Krus og Skål fra Designletters, købt hos Designkartellet og Banditten. 2. Toddler krus fra Karusella. 3. Arvet klokke, dingler diskret når han rammer den. 4. Sophie Giraf. 5. Ergo baby, før brugte vi vikle, men den er ikke nær så praktisk nu han er størrere. 6. Sangbøger og sange, vi går til kirkesang hver onsdag og det er en fest. 7. Baby sækkestol syet af min mor. 8. Cuddle til autostolen, det er som en voksi pose til autostolen, så han altid har det dejlig varmt og ikke skal have meget tøj på. 9. Træ legetøj, bideranglen har været hans fars 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar