Sider

søndag den 18. august 2013

DIY: Pacman og Vikingeskib til suttesnore

Har været lidt blogudfordret de sidste par dage, med helt "uoverskuelige" problemer, som at jeg ikke har fået lagt office pakken over på min nye computer, kameraet løb tør før strøm, og dagslyset er forsvundet hurtigere end jeg har nået at tage billeder. Nu sover drengen og jeg tager revanche :-)

Først vil jeg blot dele broderi mønstrene på de to suttesnore jeg viste her. Broderiet er kun 7 korssting højt (pånær kirsebæret), til suttesnore skal det være mellem 7 og 10 sting (selvfølgelig afhængigt af hvad vej broderiet skal vende på suttesnoren). Jeg tegner krydser på ternet papir og overfører derefter til excel. Derefter er det bare om at komme igang :-)

Det sorte i øjnene på spøgelserne kan man selv placerer som det passer, 
her er blot to foreslag.


Hvis nogen skulle have interesse for vikingeskibe :-) Jeg har broderet en tynd streg som mast ned gennem sejlet 
og ned til båden, men den gemmer sig i linierne mellem ternene. 

God fornøjelse og send mig gerne et billede af dit værk!


4 kommentarer:

  1. Jeg bliver nødt til at låne dine mønstre. De pacman-mønstre jeg har er nemlig alt for store. :)

    SvarSlet
  2. Det gør du bare! Glæder mig til at se din version.

    SvarSlet
  3. Hvilket progran bruger du til at lave mønstre i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh det meget avancerede program, excel ;-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar