Sider

fredag den 7. juni 2013

To do og en lille afstikker

Da jeg fandt resterne af stoffet til min venindes datters solhat, var der kun en fuld-figurs lille blomsterpige tilbage. Hende har jeg klippet ud og lavet til en lille pude/ dukke/ ophæng til den lille pige, der aldrig fik sin tunika med blomster pigerne i fuld figur. (de tre piger der er blevet syet til i dette stof,  har alle blomster navne, så de passer lige til hinanden)

Den lille pude/ophæng/dukke, stod ikke på min juni to-do, men det var udelukkende fordi jeg havde glemt det... 

Til gengæld var disse på listen. Et par shorts til den lille mand. Jeg har syet dem i Lines, Julian buks og kortet dem af. De er lidt vide i benene, så det skal jeg have rettet til næste par. Men pasformen er så god i Lines mønster at jeg stadig holder fast i "grund modellen". Det er svært at tage et ordentlig billede af ternene, men det er en tynd lækker bomuld fra Tout Petit på Værnedamsvej. (meget farlig butik iøvrigt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar