Sider

lørdag den 29. juni 2013

Status på Junis to do

Min liste så således ud:

- Noget med Hama perler, synes jeg ser så mange fine ting rundt omkring, det vil jeg også prøve inden min barsel slutter - Det er så stadig på listen...

- Prøve at male en lille lysestage jeg har købt i en genbrugs butik. Tjek

- Sy natdragter til drengen - 2 stk Tjek

- T-shirts til drengen - Tjek


- Sy shorts til drengen - Tjek

- Sy (mindst) et par bukser til mig selv - Tjek

- Sy hættetrøje (færdig) - Den rider mig som en ond mare, kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg skal sætte, taljerib, lynlås og sådan et stykke i oppe ved hætten, det ser ud til helst at skulle i samtidig... Venter på moar, hun må kunne redde mig. Så intentionen var der.

- Finde en fiks måde til at dekorerer syltetøjs glad til have lysestager til havefest midt i juni. Tjek 
- Samle syltetøjsglas til ovenstående. Tjek

- Sy en spencer kjole. Hmmmm ... kommer måske... en dag

- Starte noget nyt strikketøj til ferien. Tjek, i hvertfalde en vest

- Hækle firkanter til mit tæppe, Tjek

- Pude betræk til vores sofa puder. Tjek 

Alt i alt synes jeg det er meget godt gået.  Alle tingene kan ses her



Rigtig god sommer til jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar