Sider

søndag den 23. juni 2013

Hænger lidt i bremsen....

i øjeblikket. Dem med y kromosomer er syge, så overskuddet kan findes et eller andet sted nede mellem gulvbrædderne. Har klippet et par bukser, men tør ikke gå igang med dem, for jeg ved bare at det vil drille når jeg har det sådan her...

Nogen ting skal jo gøres. I den store mands arbejde, der primært foregår ude i skoven, er det en skøn fryns at han kan samle hyldeblomster i sin frokostpause. Da saften var sat igang, skulle det jo også gøres færdig... Så sent fredag aften stod jeg og vred de allersidste gyldne dråber ud af hyldeblomsterne og fik lavet 4 flasker saft.

Det er også lykkedes mig at sy de sidste sømme i den sidste natdragt på min Juni  to do liste. Lad os bare sige at jeg godt kan klare lidt mere øvelse på de der heldragter. Jeg har forsøgt at få striberne til at passe sammen henover lynlåsen, men har ikke være lige heldig over det hele. Man kan måske sige at jeg er for træt til at bekymre mig sønderligt om det lige nu, drengen skal jo bare sove i den... Men måske jeg ser anderledes på det efter en god nats søvn :-) I virkeligheden er det heldigt at jeg valgte at bruge stoffet til en natdragt, for det viste sig at der var fejl på det, og det ville godt nok have været ærgeligt at opdage hvis man havde syet en bluse eller lignende.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar