Sider

mandag den 6. maj 2013

Ny bluse - igen

Nu er jeg ved at have fundet ud af hvordan man syr jersey på min maskine (Når man nu ikke har en overlocker). Blusen har allerede været i brug (og derfor lidt krøllet på billede) og passer ham. Den første bluse jeg syede var uden rib i ærmerne, hvilket er lidt ærgeligt når tøjet er lige det største, da ærmerne falder ned og han så glider. Denne gang satte jeg en rib i og det fungere rigtig godt, til tøj han skal vokse i.



Hvalstoffet er fra Stof 2000, ribben fra Kits modestoffer i Vanløse og det hvide stof er en gammel rest. Mønsteret er fra Burda.

2 kommentarer:

  1. Den er bare så fin!
    Jeg er også glad for rib i ærmerne på ungernes trøjer. Praktisk OG fint!

    SvarSlet
  2. Tak, det er også min nye ynglings bluse til ham. -Og det er dejligt den ikke glider ned på hænderne når han nu er ved at lære at kravle. Det er farligt nok i sig selv når han er rimelig frygtløs.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar