Sider

lørdag den 23. marts 2013

Flere sprutter og sprutte arrangement


I torsdags havde jeg besøg af en flok kvinder, der enten skulle lære at hækle og dermed begynde med en sprutte, eller allerede kunne og bare ville støtte op om projektet. Det var virkelig hyggeligt og en lille smule kaotisk med alle babyerne, der jo ikke bare ligger sig til at sove fordi moren skal hækle. Så især for nybegynderne var koncentrationen (og frustrationen) stor. Det blev ikke til en eneste færdig sprutte, men det blev til begejstring, så jeg håber der kommer et par sprutter mere som vi kan sende ind. Min anden sprutte dog færdig, så nu har jeg to til indsamlingen. (Akut sprutten blev der ikke brug for som akut hjælp) Som man kan se er de ikke helt ens... Jeg mistede lidt overblikket og antal omgange da jeg skulle hjælpe de andre. oooppps. så meget for at lære de andre at tælle og være omhyggelig, når man selv bare hækler ud af hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar